lördag 13 februari 2016

Musliglass och Cosplay

När man har -9 kr på kontot så gäller det att vara lite kreativ när det kommer till fredagsmys och lördagsgodis haha. Jag hade turen att hittade lite tofu glass i frysen kvar sen förra helgen och för att festa till den lite så stekte jag musli i lite cocosolja och rårörsocker. En riktig hit blev det.


Nu ligger jag och Botilda i soffan och äter glass och kollar på cosplay SM från Närcon.
Botilda planerar att cosplaya tillsammans med min syrra på ett konvent i sommar så hon blir så klart inspirerad och pepp.
Jag får nog erkänna att jag gick igång mer förut idag när jag tittade på Thai SM haha men kul att hon gillar det :)
Gabriel är där på Närcon och jobbar, Botilda är lite avundsjuk på brorsan. Han skickade en hälsning.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar