tisdag 1 december 2015

Julkalendern och vegankalender

Oj va spända vi var i morse jag och Botilda, Jag älskar att titta på julkalendern och var så nyfiken på att se hur årets skulle va. Jag har ju en viss förkärlek till historia och även till att få in lärandet för barn i vardagen så jag gillar det skarpt. Botilda var också nöjd men hon gillar ju även historieätarna så...
Har sett att sjukt många gnäller om att den är värdelös men förstår inte riktigt varför fast julkalendern får ju alltid massa skit så. Nått jag däremot kunde känna var att det hade vart skoj med en underliggande story nått som liksom följde med genom avsnitten.

Nått annat som Botilda såg fram emot var så klart chokladkalendern, trixet detta år var bara det att har gått från vara vegetarian och äta mjölkprodukter till att för en månad sen vilja bli vegan. Jag googlade runt och lyckades hitta vegankalendrar på bästa Goodstore Lyckan var total!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar