måndag 23 november 2015

Vecka 17


Nu är jag alltså inne i vecka 17 och idag var jag på besök hos mödravården. Jag väger 69,0 så har gått upp bra i vikt främst på magen än så länge.
Allt var bra och vi lyssnade på hjärtljuden! Det är så härligt att höra hjärtat slå där inne, helt överväldigande. Barnmorskan hittade hjärtljuden på en gång vilket var skönt så jag inte hann bli orolig. Starkt tydligt och fort slog det :)
Jag har fått tillbaka lite illamående, inte så roligt men det är inte jätte illa utan mest lite molande.
Mina järntabletter är slut så i morgon måste jag köpa nya för jag har ganska lågt värde även när jag inte är gravid och blir super trött av det.

Jag njuter verkligen av denna graviditet och försöker mysa och ta vara på hela denna magiska upplevelse in i minsta detalj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar