fredag 20 november 2015

Vad gör du idag för att komma närmare det liv du verkligen vill leva?

Började dagen i skogen. Det är så lätt att vara glad och kreativ i sinnet när man är bland träden. Jag gick ut för att hämta ny energi och sätta upp nya mål. Försöker att varje dag tillägna en stund åt att se allt jag har och vara tacksam för det, och sen göra en tydlig bild av vart jag ska för att kraftfullt kunna jobba åt det hållet. Om man varje dag ställer sej själv frågan "vad ska jag göra idag för att ta mej närmare det liv som jag vill leva"och sen ihärdigt gör det men samtidigt håller kvar känslan av tacksamhet för allt man har/är just nu så öppnas fantastiska möjligheter upp.
Jag väljer mitt liv utifrån kärlek och låter mej inte styras av rädsla eller vana.

Kärlek åt alla/Jannika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar