torsdag 11 juli 2013

Överraskad, så mycket kärlek omkring mej

Hade en seg dag på jobbet igår, men sen fick jag en massa trevliga besök och samtal som lyste upp dagen. Pratade men en kär vän som jag inte sett på länge, ni vet en sån där vän som alltid finns där även när man inte hinner ses. Blev jätte glad över att höra hennes röst :)
Fick också blixt besök av favoritkollegor :) Mycket uppskattat och trevligt!
Sen precis när jag skulle stänga så kom mannen i mitt liv förbi med glass från Chokladfabriken och drog iväg med mej på en lite överrasknings mysdejt
Vi satt på Hermans vegetariska trädgårdscafe Mysigaste utsikten och godaste maten :) Vi bestämde att vi måste dit snart igen och äta grill bufe, den är GRYM!
 Desserterna på Hermans är underbara, det här är en RAW choklad tårta och en nöt och kola paj, mums :)
Det är inte så ofta vi hittar tid för oss själva med våra galna scheman och fyra barn i huset. Det gäller att skapa små tillfällen och riktigt ta vara på dom! När jag väl kom hem sen så hade tjejerna bakat choklad tårta som överraskning haha så mycket kärlek och mys runt mej men oj vad mycket hopprep jag kommer få hoppa idag haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar