måndag 8 juli 2013

Familjetid

 Jag lever!...är bara fett upptagen hela tiden jobbar som en tok och när jag väl är ledig så är det 100% familjen som gäller. Har dessutom varit sjuka i omgångar hemma fast nu äntligen är vi alla på fötter igen :) Vet sjutton inte när jag ska hinna med att blogga ordentligt, det blir mer istagrammande just nu "karatemamman" även där...
När man är sjuk känns det extra fint med lite kattungemys.
Jag gillar verkligen inte att vara sjuk el vabba från jobbet men var helt enkelt tvungen.
Jobbade som vanligt över helgen. I söndags var vi i kungsan på Sthlm street festival skönt att komma ut och göra nått skoj. Botilda fick hela famnen full av ballonger, jätte lycklig va hon

Denna vecka har jag det lite lugnare, jobbar 7 timmar om dan i stället för 17 ;) Vi ska till parken och grilla idag när jag kommer hem, tänk va man kan hinna med när man inte jobbar dubbel el trippel pass ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar