fredag 28 juni 2013

Uniformsproblem och övrigt jobb

Står och jobbar glatt på adidas idag, här finns inga bomber så långt ögat kan nå ;) Sen ska jag ha lite mys häng med Botilda på stan medan Sara är på release party med M. efter det är det PURE som gäller. I morgon kommer det bli grymt där när Wyclef Jean kommer :)

Nått jag stör mej på som bara den när jag jobbar är passformen/storlekarna på uniformen...
Även storlek S är enorm, känna som att det är förutsatt att det sak vara en stor man som ska ha den:( Satt och sydde in min varselväst igår så nu känns den bättre. Med OV-kostymen är det i stället tvärtom den kvinnliga varianten är insvängd i midjan!? Hur tänkte dom nu? Jag som kvinnlig OV ska väl få plats med samma utrustning under kavajen som en man, jag har minst radio, batong och handfängsel inte lätt att få plats med det på ett smidigt sätt och samtidigt kunna knäppa den figursydda kostymen :(

Dagens klag är avklarat

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar