fredag 19 februari 2016

Karate SM

Idag  börjar Karate SM.
Sonen ska tävla både idag och i morgon. Det är en liten mini comeback kan man säga. Han har varit både Svensk mästare och Nordisk mästare men hoppade av landslaget och gick över till MMA i stället.
Detta inhopp är ganska spontant och han har egentligen tränat med helt annat de senaste två åren men kul att kör tycker jag.
Ashah har fått så otroligt bra stöd av Gatti Training de har tagit hand om hans fysik och välmående på ett fantastiskt sätt och med ett underbart helhetstänk. Tack!
Även Pancrase där han kör MMA betyder så mycket för både honom och mej.
Karaten har varit en så stor del av hela familjens liv under ca 15 år så det känns lite skoj att vara delaktig lite igen :) Till och med jag har ett SM silver och ett SM brons faktiskt haha.
Idag har jag fixat med gin, fixat en superb vegansk matlåda och hjälpt till med det sista inför invägning mm. Han är ju stor och behöver ingen hjälp men det ärroligt att få vara med på ett hörn tycker jag.
Idag ska jag kolla matcherna via live stream men i morgon kommer pappa och hämtar oss tidigt på morgonen och så ska jag vara med på arenan hela dagen :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar