onsdag 17 februari 2016

Så mycket positivitet

Det är mycket som händer nu, jag har gått in i tredje trimestern och på fredag är det tio veckor kvar till beräknad förlossning. 
Äldsta sonen har börjat en ny utbildning, andra sonen förbereder sej för karate SM nu i helg och äldsta dottern har fått ett extra jobb på ett vegan kafe. 
Så mycket positivitet i rörelse och jag känner en sån tacksamhet!
Själv så for jag inte mycket gjort förutom lite hemma pyssel och massa stök i köket haha. Jag är vääldigt väldigt trött så jag vilar så mycket det bara går.
Vi har fortfarande inte fixat nått alls till bebisen men snart är det väl dags att börja...
Jag ska skriva en lista under dagen på saker som jag faktiskt behöver införskaffa, åter kommer med den senare. 
Flera vänner har hört av sej och erbjudit mej bebis kläder och tygblöjor vilket jag tacksamt tar emot. 
Så bra när man kan återanvända saker.
Här är ett par söta byxor som jag fått av en vän som var i Guatemala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar