söndag 21 februari 2016

Två silver och ett brons




Jag är helt slut efter gårdagens häng i tävlingshallen. Vi var där från 06:30 till 19:30 eftersom att Ashah hade Matcher utspritt över hela dag.
Lite kul var det att vara tillbaka i "karatevärlden" många ansikten man inte sett på massa år.
Jag är så stolt över Ashah som presterar så bra och är en stolt men ödmjuk person. Han själv är aldrig helt nöjd förutom med guld men efter så lång til borta från karaten och tävlingar så tycker jag att resultatet var fantastiskt :)
Jag "snodde" en liten bild och text från honom om hans känsla från helgen.
Idag är han och dömer på en barn tävling, älskar hur engagerad och hängiven han är i allt han tar sej för.
Som mamma vill jag igen också verkligen säga tack till Gatti Training som har hjälp Ashah med så mycket på så många olika sätt och de betyder så mycket för honom.
Nu ska jag ta helg och vila och slappa så mycket som möjligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar